Fodboldskole og sommerfest

I anledning af Roslev IKs 100 års jubilæum blev årets sidste dag på fodboldskolen forlænget med en hyggelig jubilæums-/sommerfest. 246 børn og voksne var tilmeldt til spisning, der foregik til musik på plænen.  Det blev en rigtig hyggelig dag med gadefodbold på programmet, som vi vil arbejde på bliver en tilbagevendende tradition.

Roslev IK  vil gerne benytte lejligheden til, at sige 1000 tak for fornemt besøg til borgmester Peder Kristian Kirkegaard, der overraskede vores formand Jan Johnsen med en check på 10.000 kroner samt til DBUs formand for Region 2 Johnny K. Hansen, der overrakte klubben fine gaver og et fornemt jubilæums diplom for klubbens 10. år som arrangør af fodboldskolen.

Også en stor tak skal lyde til alle de frivillige, der gjorde dagen og fodboldskolen mulig. Brugsen og ikke mindst DGI som støttede arrangementet økonomisk og gjorde det muligt, at invitere alle på gratis mad, slush-ice og popcorn.

På vegne af Roslev IK
Bethina Lunne Klubudviklingskonsulent

Roslev Idrætsklub | Viumvej 13, 7870 Roslev | roslevik@hotmail.com | CVR-nr. 2707 2011