Roslev Idrætsklub

Reserver plads – Outdoor Fitness

Holdet træner mandage kl. 16.30 - 17.30 og mødes ved Klubhuset på Roslev Stadion.

Der tilmeldes til hver enkelt trænning og betales pr. gang 30,00.

OBS: Du kan kun have tre aktive bookinger.

Holdet har fokus på træning i naturen med egen kropsvægt og med det, der kan bruges fra omgivelserne og enkelte træningsredskaber. Der vil indgå elementer af både styrke, udholdenhed, kredsløbstræning, balance, udstræk mm.

Vores instruktør Simone er praktiserende fysioterapeut, så har du brug for hensyn, vil øvelserne blive tilpasset, så det passer til dit udgangspunkt.

Vær opmærksom på
For at kunne booke en plads skal du være oprettet som medlem i RIKs medlemssystem. Hvis du ikke allerede er medlem kan du tilmelde dig ved hjælp af knappen herunder:

Hovedsponsor

Tøjsponsor

Besøg vores side
Roslev Idræts Klub | Viumvej 13, 7870 Roselv | roslevik@hotmail.com | CVR-nr. 2707 2011